środa, 8 sierpnia 2012

Śródurlopowo i Kamuflaż

"Niezły kamuflaż" - tak pewna znajoma określiła mój twór :) Pomysł zaczerpnęłam z projektu EVEnl zarejestrowanej na CO&K . Moja wersja nie jest aż tak dokładna, jak Eve, ale na mój nowy telefon pasuje doskonale :D To etui zainspirowane wyglądem starych aparatów fotograficznych stał się bardzo popularny. Coraz więcej osób tworzy takie pokrowce np. z filcu czy właśnie na szydełku, po to by schować w nich swój telefon lub prawdziwy aparat fotograficzny ;)



Mój wielgachny telefon wreszcie mieści się jakimś etui ;) Jednak to jedynie wersja "alfa". Egzemplarz "beta" wykonam zapewne niedługo, kiedy będę miała więcej czasu. Mimo urlopu - czasu brak, a szkoda. Coraz częściej korci mnie do tworzenia nowych rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze komentarze. Każdy jest dla mnie bardzo ważny!