piątek, 19 kwietnia 2013

Pan Bowie. Pan Stardust.

W połowie marca miałam przyjemność zrealizowania najciekawszego projektu, o jaki mnie dotąd poproszono. Było mi tym milej, że z nietypową prośbą zgłosiła się do mnie Pani Natalia, dla której zrobiłam już wcześniej zakładkę Hermana Brunnera. 
Prośba dotyczyła zrobienia zakładki. Nie miała to być jednak zwykła zakładka ;) Pani Natalia chciała sprawić swojej koleżance prezent urodzinowy, jedyny w swoim rodzaju. Miał być on koniecznie związany z Davidem Bowie. Pomyślałam : "No cóż...trzeba będzie coś wykombinować. Ale jak tu pokazać Davida Bowie?? Toż to normalnie wyglądający facet jest!". Dzięki Bogu z pomocą przyszła mi przeszłość znanego rockmana :D W latach 70-tych piosenkarz wymyślił jedno ze swoich wcieleń artystycznych - Ziggiego Stardust! Była to postać na tyle charakterystyczna, że świetnie nadawała się do przedstawienia jej w formie zakładki :)

Oto efekty mojej rockowej kreatywności:






A oto pierwowzór:

Źródło: Google


Po raz pierwszy robiłam również "normalne" włosy. Było to niezwykle kształcące! I to dosłownie! Musiałam ułożyć włosy tak, by fryzura była podobna do oryginału. W ruch poszły: delikatny grzebyczek, woda i... lakier do włosów :P
Ostatecznie wszystko wyszło nieźle i przesyłka powędrowała do Pani Natalii. 

Pozdrawiam was serdecznie!!

Ps Wreszcie widać wiosnę!! Szkoda tylko, że dostawca internetu uwielbia ostatnio psuć mi humor i robi sobie dłuuugie przerwy w świadczeniu swoich usług ==" Póki co łączność ze światem jest. Zobaczymy na jak długo :/

11 komentarzy:

  1. Zdolniacha! Świetny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny pomysł i jak zwykle genialnie wykonany!! od razu wiedziałam, że to Bowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna interpretacja tematu!!! :) super zakładka

    OdpowiedzUsuń
  4. po prostu świetnie wyszło :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. no ten "gościu" powalił mnie na kolana! Zabójczo przystojna zakładka :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jestem zachwycona!! I jeszcze taki suchar mi się przypomniał:) Dlaczego warto zapytać Davida? Bowie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Genialnie Ci wyszedł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra Ci wyszło :) Uwielbiam Davida Bowiego ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze. Każdy jest dla mnie bardzo ważny!