niedziela, 7 kwietnia 2013

Wymiankowo z Pauliną

Moja blogowa znajomość z Pauliną "Izzy" rozpoczęła się prawie od początku mojego pisania na bloggerze i od razu, było wiadomo, że szybko się nie skończy :)
Na początku roku zwróciłam się do Izzy z propozycją wymiany. Zawsze podobały mi się cudeńka jakie tworzyła krzyżykami. Największe wrażenie wywarły na mnie wyszywane Misie TT, które wyszły spod jej igły, dlatego właśnie takiego malucha postanowiłam u niej zamówić!
Po wybraniu jednego z zaproponowanych wzorów, umówiłyśmy się na przystąpienie do pracy, kiedy terminarze każdej z nas trochę się rozluźnią. 
Kolejnym ustaleniem naszej wymianowej umowy było - "bez szaleństw". Wiązało się ono z moim smutnym doświadczeniem, po wymianie z Iwoną. Otóż polegało ono na tym, że było mi cholernie głupio! Iwona okazała się naprawdę cudowną osobą! Dostałam od niej tyle rzeczy, że aż mnie zatkało, podczas gdy sama wrzuciłam do koperty tylko cztery przedmioty :/ Było mi tak niesamowicie głupio, że nie chciałam dopuścić do kolejnej takiej sytuacji. 
Minęło trochę czasu i pod koniec marca padło obustronne hasło: "Rzeczy ukończone. Jutro wysyłam!". Jakież wielkie było moje zdziwienie, kiedy otworzyłam paczkę! Mogę zaryzykować stwierdzenie, że nie tylko ja dostałam prezenty, ale dostał je również mój M. :D
Koperta zawierała w sobie śliczny obrazek z misiem w roli głównej, a także tajemnicze "bonusy". Pierwszym z nich okazała się być serwetka z cudownym wzorem, który Paulina zrobiła specjalnie dla nas. Jako druga, moim oczom ukazała się podkładka pod kubek ze ślicznie wyhaftowaną literką "M". Potwierdziła się również zasada: "przez żołądek do serca", ponieważ M. był niezwykle uradowany słodkościami dorzuconymi do paczki ;) Dostałam także przepiękną kartkę z drzewkiem bonsai!!
Oto przedmioty, które dostałam od Izzy (zdjęcia dzięki jej uprzejmości):



Cudowny obrusik i jego projekt :)



No i oczywiście nie zapominajmy o podkładce!



Do przesyłki były także dołączone śliczne kwiatki z origami, ale niestety, nie przetrwały przeprawy z Pocztą Polską :/


Ja natomiast nie dostałam żadnych "wytycznych" ani życzeń dotyczących przesyłki. Jej zawartość miała pozostać niespodzianką. By nieco ułatwić sobie wymyślanie wymianowych tworów, dałam Paulinie kilka kategorii do których miały należeć zrobione rzeczy. Izzy wybrała "do domu" oraz "akcesoria". W ramach moich wymysłów powstały:

- z kategorii do domu przygotowałam dwie gwiazdki, które mogą mieć wiele zastosowań. Mogą służyć jako "łapki" lub podstawki do gorących garnków, jako zmywaki do naczyń lub myjki do ciała :D Zrobiłam także dwa typy podkładek pod kubki :) 






- Termin "akcesoria" pozostawiał mi duże pole do popisu :) Postanowiłam zrobić uchwyt do jednorazowych kubków z kawą w postaci sówki. Jako kolejny powstał kołnierzyk. Widzę, że ostatnio powróciły one do łask w świecie mody, dlatego pomyślałam, że może i Paulinie przyda się takowy. Pomponikowe kolczyki były pomysłem "z ostatniej chwili" :) 






Całość przesyłki w pełnej okazałości :D


Paulinie bardzo spodobały się wszystkie rzeczy z czego i ja jestem niezmiernie uradowana :) Radość drugiej strony to zawsze niezwykła nagroda!

Pozdrawiamy was gorąco razem z M.!

Ps Wreszcie mamy trochę słońca! Jej! :D

14 komentarzy:

  1. Bardzo miło się ogląda efekty Waszej wymianki :) Nie dziwi mnie też wcale zadowolenie obustronne :)
    Pozdrowionka,Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko! Fajnie, że zawitałaś :)

      Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Już czytała u Izzy i widziałam te wspaniałości obopólnej wymianki :) Obie fantastycznie się spisałyście i milo czytać o przyjaźni rozpoczętej w sieci :)
    Pozdrawiam Was obie bardzo serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Paulina szybciej opisała naszą wymianę :P Cieszę się jednak, że na rzeczy, które zrobiłyśmy miło się patrzy :)
      Pozdrawiam Cię gorąco i dzięki za odwiedziny!!

      Usuń
  3. TO była wielka przyjemność, która teraz odradza się na co dzień, kiedy wymiankowe przedmioty towarzyszą mi na różne sposoby :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wymianka :)))

    pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska wymianka, cudowne rzeczy!!! Zapraszam do foto-zabawy, szczegóły na moim blogu!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale cudowności po każdej ze stron!! ogląda się te wszystkie rzeczy z zachwytem w oczach i odrobiną zazdrości :>

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna wymianka, dziewczyny to Wasze "bez szaleństw" to moim zdaniem po królewsku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ! Dziękuję za odwiedziny :) Piękną wymianę dokonałaś. Śliczne prezenty w obydwie strony. Najważniejsze, że wszyscy zadowoleni :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna wymianka:)

    P.S. Aleś mi pojechała po rajtkach;)Nio, nie wiem jak Ty ale ja jestem bardzo zadowolona z naszej wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj:) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award
    http://amigurumiinietylko.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html
    Zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze. Każdy jest dla mnie bardzo ważny!