poniedziałek, 25 listopada 2013

Jezus Maria...Peszek! :D

Jakiś czas temu Maria Peszek grała w Olsztynie koncert. Jestem jej ogromna fanką. Do tej pory na koncertach tylko brałam od niej autografy, a tym razem postanowiłam jej coś dać! Stworzyłam dla niej zakładkę do książki. Podczas trasy Pani Maria nosiła charakterystyczną bluzkę, z namalowanym na niej czerwonym "mazakiem". To zdecydowanie ułatwiło mi stworzenie jej "mini wersji" :)

Wyglądało to mniej więcej tak:

665e7aa2c925447092e5d7cc8331f2d0.jpg.640.0x480.0_q85_crop-smart_detail

 Źródło: Wyszukiwarka zdjęć Google

Fryzurę Pani Marii postanowiłam odwzorować z innych zdjęć. Wyglądała ona tak:

20120815-mpeszek-06-135174

Źródło: Wyszukiwarka obrazów Google

Tak natomiast wyglądała moja zakładkowa wersja osoby Pani Marii:

IMG_7103

IMG_7097

IMG_7102 IMG_7100 IMG_7098

Po koncercie miałam okazję osobiście wręczyć Pani Marii prezent, zostałam uściskana, a nawet cmoknięta w policzek :D Niestety, zdjęcia zrobić nie zdążyłam, bo inni fani czekający obok zachowywali się w większości jak bydło i już nie chciałam się z nikim "mocować" ani przepychać. Najważniejsze jest dla mnie to, że mogłam stworzyć coś jedynego w swoim rodzaju dla ukochanej piosenkarki. Dało mi to ogromną frajdę no i oczywiście mnóstwo satysfakcji :D

Pozdrawiam was ciepło i do następnego postu!

8 komentarzy:

  1. Jaka fajna ta dziergana Maria Peszek :-) Super pomysł :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna Maria! :) Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty jesteś pomysłowa :) Fajna jest świadomość, że idol ma teraz coś od Ciebie, a przede wszystkim, że z pewnością jej się przyda ta zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam cichą nadzieję, że Pani Maria będzie jej używać :)
    A za komplement o pomysłowości gorąco dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Ależ wymyśliłaś prezent :) Fajna zakładka!
    Pozdrowionka, AGa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł- na pewno sprawił obdarowanej sporo frajdy ;)
    Zapraszam do bezpłatnej promocji bloga na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze. Każdy jest dla mnie bardzo ważny!