czwartek, 27 września 2012

Wyniki candy

Jak obiecałam, zamieszczam wyniki mojego zakładkowego losowania. Razem z Pomagierem przygotowaliśmy losy i przyszła chwila "gmerania" w pozaginanych karteczkach. Dokonał tego właśnie mój Pomagier. 




Oto wyniki:

Ciasteczkowy potwór wędruje do

Anonimowy (emiciak77@gmail.com)



Wraz z Pomagierem zdecydowaliśmy jednak, że w związku z dużą frekwencją - 

 wylosujemy nagrodę pocieszenia, a zostanie ona wysłana do:


Julii Goleń



A tak wygląda moja "pocieszajka" :)






 Stosowne maile zostaną wysłane do dziewczyn. Na kontakt czekam maksymalnie tydzień. Jeśli któraś się nie zgłosi, losowanie zostanie powtórzone.

Wszystkiemu towarzyszył taki piękny widok za oknem.



 

14 komentarzy:

  1. gratuluję zwycięzcom :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulację dla obu zwycięzców! :)) Ah, zazdroszczę, bardzo bym chciała taka zakładkę. ;) Czy można gdzieś je kupić? Jak tak to za ile? :)
    pastelowy-imbryczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, można kupić :)

      Proszę w tej sprawie pisać na kontakt:
      marakyo@gmail.com

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Gratuluję ;) ..szkoda, że mi sie nie udało :(
    Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom :)Śliczna pocieszajka :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej:) Na pewno będzie się fajnie z taką zakładką czytało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wylosowanym, śliczne zakładki dostaną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, śliczne zakładki *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. no to gratuluję! i dziękuję za wspólną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Zwyciężczyń i dzięki za zabawe! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla wygranych:)pocieszajka też super:)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje!pocieszajka też śliczna;)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze. Każdy jest dla mnie bardzo ważny!