wtorek, 24 września 2013

Powolutku! Małe kroczki.

Ano małe, ale sukcesywnie stawiane. Już tłumaczę o co chodzi ;) - znowu mamuśka mi wylądowała na zwolnieniu. Tym razem zerwała ścięgno Achillesa i nie było miło. Teraz już funkcjonuje bez kul i zaczyna coraz więcej chodzić. Mogłoby się wydawać - "siedziała w domu i miała mamę pod opieką to mogła znaleźć trochę czasu na napisanie!". Owszem, czas niby był ale chęci i sił nie zostawało wiele. Dopiero teraz wszystko się unormowało i mogę z czystym sumieniem powiedzieć "WRÓCIŁAM!". 

Podczas mojej nieobecności prowadziłam kilka zajęć w bibliotece, a nawet miałam własne warsztaty z amigurumi i robienia "kocich uszu" na POLconie! Jestem bardzo dumna z uczestników moich zajęć i pozdrawiam ich gorąco! Byliście świetni!!

Stworzyłam też wiele rzeczy. Bardzo popularne stały się etui na komórkę w kształcie sówek, zakładki-pandy i breloczki w kształcie Mistrza Yody :D
Oto zdjęcia kilku z nich:








Jestem bardzo ciekawa waszych opinii!

Na dziś - tyle, ale nie bójcie się. Mam wam jeszcze duuuuuuuuuuużo do pokazywania i opisywania ;)

Trzymajcie się ciepło i "do następnego"!

9 komentarzy:

  1. Witam!!! Wszystkie projekty super, a mój ulubiony to Mistrz Yoda :)
    PS. Pozdrowienia dl amamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne projekty

    dużo dużo zdrówka dla mamy

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wróciłaś, bo ja uwielbiam Twoje prace i zawsze z miłą chćecią podglądam co tworzysz:) Mistrz Yoda wymiata! Ale zakładka i etui też świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie też Yoda jest fantastyczny :) Jak żywy ;) Ale i reszcie niczego nie brakuje :) Pozdrowionka

      Usuń
  4. Wszystkie prace fajne, ale ja pozostaję fanką zakładek ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że MAMA wraca do zdrowia, w dzisiejszych czasach nie ma nic gorszego niż łażenie po szpitalach i lekarzach i wszelkich urzędach!!!! Bezduszność ludzka nie ma w tych instytucjach granic!!! Prace przepiękne !!! Pozdrawiam gorąco i czekam na kolejne prace!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kontem na FB nie dysponuję i się raczej nie przekonam do tej platformy ale dzięki za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne:) Zwłaszcza mistrz:) jest the best:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Yoda rozwalił system :D super jest ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze. Każdy jest dla mnie bardzo ważny!