środa, 12 grudnia 2012

Róże w środku zimy

Jakiś czas temu odkryłam portal Ravelry. Zarejestrowani tam użytkownicy zamieszczają na nim masę projektów wydzierganych na drutach i na szydełku. Zamieszczają także wiele płatnych i darmowych tutoriali. Co prawda na drutach robić nie potrafię, jednak duuuużo projektów szydełkowych mam dodanych do mojej "to do" listy :) Jednym z takich przedmiotów był ocieplacz na imbryk. Urzekł mnie tak bardzo, że postanowiłam go zrobić w pierwszej kolejności. Postanowiłam go jednak nieco zmodyfikować wersję Leahi, autorki projektu. 

Tak wyglądał oryginał:


A tak moja wersja tego ocieplacza:






Jakiś czas temu dostałam od koleżanki mojej mamy włóczki. Były dość wiekowe, jakość nieszczególna  ale w zupełności nadawała się do takiego projektu.
Zależało mi, żeby część okrywająca dzbanek, była zrobiona luźnym ściegiem. Podobają mi się przedmioty zrobione właśnie w taki sposób :)
Praca nie była zbyt trudna, jednak musiałam nieco przerobić oryginalny wzór, by pasował na moje naczynie. 
Najbardziej podobają mi się różyczki! W ferworze robótkowania, z jednego kwiatka zrobiłam sobie również broszkę :)
A jak wam podoba się mój twór? 

Pozdrawiam gorąco!!

6 komentarzy:

Dziękuję za wasze komentarze. Każdy jest dla mnie bardzo ważny!